کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیسبوک در تدارک معرفی شبکه اجتماعی جدید

به گزارش سافت گذر، به منظور رقابت با اسنپ‌چت، فیسبوک می‌خواهد برنامه‌ای به نام Threads منتشر کند که به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت، موقعیت مکانی و سایر اطلاعات خود را با دوستان نزدیک به اشتراک بگذارند.


این نرم‌افزار مکمل اینستاگرام خواهد بود زیرا افراد می‌توانند اطلاعات گفته شده را با دوستان نزدیکشان در آن شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری کنند. Threads در حال حاضر به صورت خصوصی در فیسبوک آزمایش شده ولی این کمپانی هنوز در این‌باره اطلاعات بیشتری نداده است.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده، یک ویژگی این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری اتوماتیک میان کاربران و دوستان نزدیک موجود در لیست اینستاگرام می‌باشد.

کاربران می‌توانند آپشن اشتراک‌گذاری خودکار را روشن کنند و این نرم‌افزار خودبه‌خود اطلاعات آنها نظیر موقعیت مکانی، سرعت و . . . را آپدیت نماید. ظاهراً فیسبوک این امکان را فراهم کرده تا Threads موقعیت مکانی دقیق افراد را با دوستانشان به اشتراک نگذارد بلکه به آنها خبر خواهد داد که در حال حرکت هستند.

ضمن اینکه گزینه‌ای وجود دارد تا افراد خودشان وضعیتشان را به صورت دستی آپدیت کنند ولی اشتراک‌گذاری اطلاعات اولویت دوم می‌باشد چرا که هدف اصلی از عرضه Threads چت کردن است. همه پیام‌های دریافت شده از دوستان در صفحه اصلی ظاهر می‌شوند و برای نشان دادن کاربران آنلاین، نقطه‌های سبز رنگی در کنار نام آنها دیده خواهد شد.

با این برنامه، وقتی یکی از دوستانتان در اینستاگرام استوری گذاشت، شما می‌توانید آن را از Threads ببینید. به علاوه، آیکون دوربین وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد عکس و فیلم بگیرند که امکان ارسال آنها به دوستان فراهم است.

متأسفانه در حال حاضر مشخص نیست که Threads چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد ولی مطمئناً مدت زمان آزمایشی این برنامه باید طی شود.


منبع: phonearena.com
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45218 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/06/05 تعداد مشاهده: 3129
سافت گذر